TRANSLATE

French German Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

martes, 5 de noviembre de 2013

happy by nature


Nuevas outtakes de la sesión que hizo Scarlett para la portada de ELLE de Febrero de este año. Me encanta esta sesión porque sale súper juvenil y divertida, podéis ver más fotos aquí, aquí y aquí.

"Creo que siempre he sido una persona feliz por naturaleza. Ya sabes, todo el mundo tiene sus momentos, pero yo hago lo que me gusta y mi trabajo es muy satisfactorio, además me pagan por ello. [Risas] Vivo en Nueva York, vivo en París, viajo mucho. Trabajo con gente que admiro, ¿cómo podría quejarme?."
♥ ♥

... Simplemente adoro esta frase!
____________________

New outtakes from the photoshoot that Scarlett did for ELLE UK February Cover. I love this shot because she looks so youthful and funny, you can see more photos here, here and here.

"I think I've always been by nature a happy person. You know, everybody has their moments, but I do what I love and my job is very satisfying and I get paid to do it, [laughs] I live in New York, I live in Paris, I get to travel a lot. I work with people I admire. How can I complain?" ♥ ♥

... I simply love this quote!

No hay comentarios:

Blog Widget by LinkWithin